Met creaties van de geestelijk vader van 'Mr. Bean' -Rowan Atkinson- deed deze dubbelganger in het land vele promotieactiviteiten voor Atkinsons films: Bean the Movie, Johnny English en Keeping Mum.

Dit monde uit in het televisie kinderprogramma Blinq in 2006 waar hij een masterclass visual humor gaf aan een kleine grote fan van Atkinson. Fotoshoots voor QuickNet, Nederlandse Spoorwegen en KRO volgden snel.

In 2007 werd hij door Veronica Magazine verkozen tot de beste dubbelganger van de Britse acteur en in februari 2010 verzorgde de dubbel vier dagen internationale optredens in Doha, de hoofdstad van Qatar.

In 2013 en 2014 is de dubbelganger op het witte doek te zien geweest in de commercial van de Foroxity bioscopen in Sittard en Roermond. Een korte film voorafgaande aan de hoofdfilm.

De dubbelganger was in 2014 ook het gezicht van Koffievoordeel in vele media uitingen. En in 2015 deed hij voor Boomerang tv de exclusieve promotour voor de gloednieuwe animatieserie van Mr. Bean.